Islamsk berikelse har ødelagt millioner liv kjære deg, Erna Solberg.

31.07.2017

Kjære Erna, jeg tror ikke at de muslimske kvinnene som har kriget for sin selvstendighet klarte å sove godt den natten da du talte foran 8000 i moskésamfunnet og sa at Islam er en berikelse.


Jeg tror ikke at de sterke, modige og utsatte muslimske aktivistene er enige med deg i at Islam er en vidunderlig berikelse Erna. Jeg tror heller ikke at de kvinnene som en gang i tida ble brent som et stykke ved i peisen tenker fra sin grav at Islam var jamen en berikelse. Så hvem er enig med deg, hvilke muslimer sitter du igjen med Erna? De mest fanatiske? De som taler med to tunger for å få makt og penger til en moske som de presenterer som feministisk? De som forsøker å overtale og lobbe med politikere om at Hijab, Burka og Niqab er befriende klesuniformer kvinner elsker å ha på seg - helt frivillig?

Kjære deg Erna Solberg, la oss gråte sammen, men først la meg få formidle at du ga oss et skikkelig slag i ansiktet med din "Islam som berikelse" tale. Og det at du valgte å feire Eid sammen med de hellige penisene, det medførte at vi var mange som fikk det innmari vondt inni oss!

Kjære Erna Solberg her er litt av Islam berikelse:
Homofile folk har blitt og blir voldtatt og deretter slaktet som dyr. Kvinner ble og blir solgt som sexslaveri til muslimske religiøse ledere. Menn ble og blir henrettet for sitt liberale syn. Menn ble og blir voldtatt foran sin kone og sine barn. Kvinner ble og blir voldtatt foran sin ektemann og sine barn.

Her er ett eksempler fra virkeligheten Erna, og det er ikke unikt i sitt slag:
Første bryllupsdag blir kvinnen voldtatt foran sin far, svigerfar, onkel og brødre i Islam navn i Irak. Irakiske kristne og deres barn ble brent i kirken samtidig som gudstjenesten pågikk. Kristne unge kvinner blir bortført og deretter voldtatt og drept.

Islams sharialov, æreskultur, æresdrap og kjønnslemlestelse av barn er noen av de umenneskelige Islamske ritualene Erna. Og om du tror at denne "arven" forvant på fluktruten til muslimene som flykter fra Islams regime til Norge så tar du feil. Muslimske islamtro menn vil ha kontroll over sine barn og sin kone Erna. De har vokst opp med at kvinner og jenter er null verdt - og tro ikke at det forsvinner uten at vi avinstallerer denne innlærte holdningen Erna. 

Har du tiltak for hvordan vi avinstallerer slike holdninger? Har du tiltak for hvordan vi beskytter lesbiske jenter mot sin familie som vil drepe henne om hun finner på å leve som lesbisk? Har du tiltak for å installere "du er like mye verdt som gutter" hos jentebarn med islamtro foreldre?

Hva er begrunnelsen for at du som statsminister føler behov for å si at Islam er en berikelse? Kan du forklare "berikelse" for meg Erna? For om din intensjon er å redusere frykten for terror, Islamofobi eller vise oss at du er for mangfold også når det kommer til religioner, så ble det veldig feil. Det du gjorde var å stille Høyre og Frp bak kvinneundertrykking, homofobi og sosial kontroll.

Jeg er muslim og tror kun på Allah/Gud. For Islam vet ikke hva felleskap er. Islam er en monster uten hjerte og følelser, og det tror jeg du vet. Kanskje du kunne ha foreslått at vi kan modernisere og utvikle et nytt Islam sammen? 

Kanskje du kunne benyttet Eid-feiringen til å si: "La oss satse på kvinnene" de som vil la sine sønner og døtre velge selv hvilken tro, kjæreste, yrke eller liv de vil leve. La de hellige penisene sitte for seg selv i de mørke rommene sammen med andre hellige penisene. La de sutre, klage og fremstille seg selv som offer- hvorfor skal vi bry oss om de autoritære ødeleggerne?Kanskje kunne du sagt at barnehijab er i strid med våre demokratiske prinsipper og med menneskerettigheter. Kanskje kunne du sagt at vi ikke ønsker et samfunn der norske muslimer blir styrt av Islamske verdier og lover. 


Du kunne også sagt at de som ikke vil faste under ramadan må få velge det, vi lever i et fritt land.Kjære deg Erna Solberg, Islam er ingen berikelse. Bare spør en hvem som helst religiøs muslimsk kvinne om hun kunne tenke seg å forlate vårt norske kongerike for å leve som "lykkelig muslim" i Saudi-Arabia? 

Jeg tenker på alle barna som har blitt ødelagt i Islams navn. For realiteten er at barn blir knust og deres skjebne forseglet i dagens Irak og Syria. Disse barna kommer aldri til å få sine barndom tilbake. Kvinners liv rives i stykker hver dag Erna. Og ikke glem at det er kvinnene som beskytter barna fra de islamtro mennene. Det er kvinnene som rydder opp restene etter brutale voldtekter, drap og annen vold som påføres uskyldige av menn. Disse kvinnene kommer til å leve sitt liv i de mørke og voldelig Islamsamfunnene og vi kommer aldri til å klare å viske bort det disse kvinnene opplever. 

Men vi kan sørge for at vi ikke får dette Islam til Norge Erna.
Fakta er dessverre at det allerede er her, spørsmålet er hva du vil gjøre for å hindre det i å vokse.Jeg har stor respekt for deg statsminister Erna Solberg. Men jeg tror ikke det norske folk vil ha Islam i Norge. Jeg tror også at politikere må slutte å tale med to tunger. Være tydelig på hva slags samfunn du vil ha Erna, og tydelig på hva du ikke vil ha. Ikke vær redd for å ta stilling å si det høyt. Snakk så vi skjønner hva det er du vil. Som politiker skal du vise ansikt og du skal være handlekraftig.Så jeg spør deg, hvor blir det av tiltakene? Kan du vise til konkrete tiltak som har som mål å hindre kvinneundertrykkelse i muslimske miljøer?

Vi som ikke vi ha Muhammeds Islam i Norge blir hatet av både norske og muslimske islamvenner. Hvor skal vi gjøre av oss mon tro? Vi kan ikke å leve i Midtøsten og poteter og brødskive har blitt en del av meg.Jeg har ingen papirer, ikke noe pass som sier at jeg er fra Irak. Jeg er tilkjent erstatning fordi jeg var fange i Saudi-Arabia i to år. 

Men jeg klarer ikke å reise til Irak for å hente min erstatning på 700,000 kroner + pluss en lønn på 25 000 kroner i måneden. Tenk deg en homofil muslim i Saudi-Arabia Erna. Jeg ble så brutalt mishandlet at jeg aldri kommer aldri til å ble helt meg selv igjen. Og jeg er redd for å gå til Iraks ambassade i Norge og spørre om det er mulig at min erstatning fra FN kan hentes i Norge.For så redde er vi kjære Erna Solberg, og vi orker ikke se at Norge blir revet i stykker foran våre øyne fordi nordmenn ikke klarer å fatte ondskapen i islam og dens muslimtro følgere.

Islam er i Norge Erna og det går ut over kvinner, barn, homofile og lesbiske hver dag. Unge muslimer tar sitt liv fordi de ikke orker det helvete Islam vil påføre dem her i Norge. Vi satt våre liv på spill kjære Erna, for å oppnå frihet og selvstendig. Jeg kom til Norge for være i fred, ikke å bli trakassert og truet på livet igjen her i Norge!Hvorfor tror du jeg flyktet Erna? Hva får deg til å si at islam er en berikelse? Islam er ikke er en berikelse Erna, Islam er kontroll av kvinner, barn og homofile.

© 2017 Muslim i Norge. Alle rettigheter forbeholdt.
Drevet av Webnode
Lag din egen hjemmeside gratis! Denne nettsiden ble laget med Webnode. Lag din egen nettside gratis i dag! Kom i gang