Hva sier islam om homofili?

14.06.2017

"Islam legger ingen hindre i veien for vennskap og kjærlighet menn i mellom og kvinner i mellom. Tvert imot legges det vekt på at vi er brødre og søstre og derfor forpliktet til å elske hverandre". For Guds skyld, flott - dette høres ut som en human religion. Men lese videre kjære leser, les: "Men dette vennskapet og denne kjærligheten kan ikke inkludere sekuelle handlinger. Det er forbeholt menn og kvinner som er gift med hverandre"

"Å være seksuelt tiltrukket av det samme kjønn er en prøvelse". Hjelp!
"Som så mange andre prøvelser vi mennesker utsettes for av indre tilbøyeligheter og ytre påvirkning, dragning mot ulike ting som islam forbyr. Islam forbyr, påbyr og tillater - innenfor seksualliv som innenfor alle andre områder av menneskelivet. De rammene Gud setter i sin visdom er satt for at vi kan realisere det beste i oss, ikke for å realisere alt i oss".

Nei, dette tror jeg ikke på. Kjærlighet er menneskets beste venn, kjærlighet gjør oss til bedre mennesker. Sex mellom voksne mennesker er en måte å utrykke kjærlighet og begjær på. Å elske er å leve.Koranen omtaler i forbindelse med historien om profeten Lut homofil praksis som en overtredelse av alle slags grenser. Koranen 7:80-84 [Berg 1989: 7:78-82] (også 27:54 - 58, 29:28 - 35). Koranen 26:165-166 er også direkte fordømmende overfor homofil praksis.

Hadith-litteraturen nevner liwat (seksuelt samleie mellom to menn) (her i eng. oversettelse): "When a man mounts another man, the throne of God shakes."

Også sihaq (lesbisk seksuell aktivitet) nevnes av minst ett hadith (også eng. oversettelse): "Sihaq (lesbian sexual activity) of women is zina (illegitimate sexual intercourse) among them."

Dette er noe av det Koranen og Bibilen sier om homofili. Var Allah litt stresset eller har Allah misforstått? Og hvem sendt to nydelige englene til vår profet Lot?

Jeg må være ærlig med dere kjære lesere, jeg har aldri tenkte på hvorfor i alle dager Allah sender to sexy engler til profeten Lot og hans folk for å advare om ødeleggelsen som kommer til å ramme hele Lot som by.

For en historie store deler av den muslimske verden fremdeles tror på, for en fantasifull fortelling som homofile mennesker må betale en høy pris for. Mange homofile mennesker mistet livet ved hennrettelser på grunn av disse fortellingene. Hvor mange homofile har tatt selvmord på grunn av det som står både i bibilen og koranen? Tusener av unge homofile og lesbiske tar sitt eget liv. Hovedgrunnen er religion. At vi er homofile, vel det er ikke vår skyld. Hvorfor er vi homofil? Allah vet bedre enn oss mennesker.

Dessverre er våre familier gode lyttere og lar seg bli til ingen ved gi øre til de hysteriske og ekstreme Imamer, moskéledere og prester. Hvorfor bruker ikke våre familier hodet selv? Hvorfor lar vi våre familier utnyttes så brutalt av Islams patrialkaliske biduier "klaner"- mennesker som bor i ørken og som følher eller sharia holdinger, lover og regler som vår familie ikke har har nok kunnskap om?

Jeg husker veldig godt da moren min oppdaget at jeg var homofil, hun løp å hentet koranen fra bokhylla og begynte å bla i den. Hun ville frem til Lots kapittel. Hun leste og sa; hva skal jeg si til folk, hva skal jeg si til vår klan? Vi kommer til å bli drept! Koranen forlot ikke hennes hender, hun leste fra koranen og jeg måtte lytte. Når hun var ferdig med koranlesning kysset hun koranen og jeg måtte gjøre det samme. Jeg har prøvd å finne ut hva slags galskap dette som den muslimske verden driver med er, jeg ble nemlig litt støtt av min mors merkelige oppførsler. Jeg tenkte, om jeg gjør motstand kommer det til å bli en lang natt!

Moren min og mange muslimer tror at å kysse koranen og lese koranen medfører at man blir født på nytt, altså at man plutselig blir "frisk" som fisk. Heldigvis tror ikke alle det, men de fleste gjør dessverre det. Jeg husker en gang da jeg spurt min mor om hva hun forventet at koranen vil gjøre ved å plassere koranen under puten min hele natten. Hysj, sov og la koranen gjøre jobben svarte hun bestemt og begynte å nevne alle de helllige menn og kvinner i Muhammeds familie, deres koner og barnebarn. Jeg prøvd å roe min mor ned, men det var umulig - og jeg tenkte at jeg må bare gi meg ellers det kommer det til å bli bare tull. Hele natten satt hun ved siden av hodet mitt og resitertede de hellige navnene som er i Muhammeds familie-Abass, Ali, Hussain, Fatima, Zeibab osv.

Hun startet selvsagt først med å navne Allah, Muhammed og deretter hele Quraysh. Noen ganger sovnet min mor sittende og snorkende. Plutselig våkner hun igjen og bygynte å resitere fra koranen, noen ganger forsto jeg ikke hva hun sa. Noen ganger når jeg husker disse lange nettene vet jeg ikke om jeg skal le eller gråte. Når jeg våkner om morgenen spør min mor om jeg har sett Allah og Muhammed. Jo, svarer jeg henne og hun svarer meg til bake - så koselig, Hva sa Allah og Muhammed til deg da spør hun oppløftet. Nei, de bare gikk forbi og smilte til meg. Så koselig, da forteller jeg det til nabolaget sa hun til meg.

Ta det med ro mor, tror du virkelig på dette? Tror du virkelig at ved å lese hele koranen dag og natt, at ved å plassere koranen under mitt hode på soveputen så blir jeg til et annet menneske mens jeg sover? Hvor mange ganger nevner du Allah, Muhammed og hans familie hver dag? Har jeg blitt som du vil? Selvsagt ikke. Så du og hele klanen må bestemme dere. Enten må dere innse at jeg er gal å la meg være i fred, eller innse at dere tok feil og har ødelagt meg totalt på grunn av deres uvitenhet og kunnskapløshet.

Vi homofile mennesker tror at Allah har skapt oss som Allah ønsket det. Vi godtar ikke at vi blir trakassert og truet på livet på grunn av vår tro. Vårt liv ble revet i stykker av Islams inhumane holdinger. Når skal vi homofile muslimer innse at vår religion faktisk tillater vold og drap på oss homofile?

Jeg har også lagt merke til at det er mange homofile muslimer som lar religionen prege livet deres. Og de er redde for å si i mot. I stendenfor å innse at Islam aldri kommer til å godta oss som vi er, lukker de øynene og sier; det er ikke Islam! Men sannheten er soleklar og lyser som en diamant. Ja, vi muslimer er veldig flinke til å gå i forsvar i stedenfor å stå ansikt til ansikt med virkeligheten. Ikke alle, men altfor mange. Vi er redde fordi vi vet at vi er homofile og muslimer. Vi vet at vår religion omtaler oss som syndere og vi er livredde for å si i mot vår Islam! Allah straffer oss enda mer enn andre.Jeg er homofil, men jeg drikker og spiser svinekjøtt. Allah kommer til å straffe meg både for homofili, at jeg nyter alkohol og spiser svinekjøtt. Ja, slike dumheter tror vi på. Våre familier har lært dette av sine foreldre og vi blir lært opp i akkurat det samme. Jeg vet at en del homofile faster hele Ramadan for å rengjøre sin urene sjel, som er uren fordi de har sex med menn.

Ja, jeg vet det fordi jeg selv måtte gå gjennom disse meningsløse ritualene. Konsekvensene har satt seg I kroppen og ja, det har satt sine spor. Det er forferdelug slitsom og det gjør vondt. Vi bærer på en lidelse som kommer til å følge oss resten av livet om vi ikke klarer å snu ryggen til vår religion, familie og klan.

Den virkelige Allah allmektig var tydeligvis maktløs. Han klarte jo ikke å advare Lot om ødleggelsen? Allah allmektig kan vel selv si fra. Hva var Allahs budskap da han sendte to vakre engler til et brutalt, respektløst, voldelig, kriminelt, og blodtørstig sammfunn?

Allah eier makten og kan ta vårt liv uten kamp, Allah kan brenne husene ned med ildsteiner fra helvete på Lots folk hode. Hva var Allhas hensikt eller vilje mon tro?
Kan virkelig Imamer, moskéledere eller en prester fra den norske kirken fortelle oss hva som egentlig er Allahs/Guds vilje?

Hva slags makt pønsket den som har skrevet bibilen på med den oppdiktende Lots og engelens historie? Jeg har aldri trodd på Koranens oppdiktende vers "suraer, aier" verken før eller etter jeg oppdaget at jeg var homofil!

Det er uinteressant. Islam tollererer meg ikke som den jeg er og er skapt som. Jeg kommer aldri til å tollerer den falske Islam. En religion som ikke tolererer folkets rett til å leve som de er - er ikke fra Allah/Gud!     https://www.sverigesonen.origo.no/-/bulletin/show/642156_jag-vill-k-nna-att-jag-lever-gabriellas-saang?ref=checkpoint


© 2017 Muslim i Norge. Alle rettigheter forbeholdt.
Drevet av Webnode
Lag din egen hjemmeside gratis! Denne nettsiden ble laget med Webnode. Lag din egen nettside gratis i dag! Kom i gang